Image and video hosting by TinyPic

Onsdagen den 5 maj


Hajhaj! Sitter och mumsar på en muffins med topping som visst var ost? haha världens godaste ost i så fall. Ser dock ut som ett jävla scene kid. Idag i skolan hade jag nationella prov i Biologi (NO) och det var faktiskt det ända provet som jag inte var orolig över när jag väl började på det. Mest på grund utav att det bara är en 1/3 utav NO betygen och om jag får IG påvärkar det ändå inte mig inför gymnasiet eftersom det är inte är ett grundämne. Efter lunch spelade vi brännboll och jag blev jävligt förvånad när jag faktiskt träffade bollen när jag skulle slå, och direkt när jag började springa stukade jag till foten. Det var nog de bästa brännboll matcherna i mitt liv, tog 2 lyror också haha.

Nu har jag suttit hemma i typ 2 och en halv timme och gjort absolut ingenting. Har laddat in bilder från Valborg på datorn och lägger ut lite på bilddagboken och Facebook sen om jag orkar med det ikväll. Men bilderna från brännbollen ska jag nog lyckas lägga ut ikväll. Nu ska jag,pappa och min syster åka hem till farmor och farfar för att grilla. Jag som ville min pott skulle hänga med :(  Kanske inte bästa grillvädret men dom gör så jävla god mat så har tjatat om detta nu sedan i mars haha! Hörs ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0