Image and video hosting by TinyPic

Onsdag 19 maj, 2010



God eftermiddag :)  Sjukt vilken dryg och trött dag jag har haft. Orkade inte gå till skolan för än klockan 9 och hade idrott direkt på morgonen. Vi körde orientering ute i skogen och det är inte en stor favorit to be honest. Orkade inte göra så mer efter det, lunchen var äcklig så jag snodde åt mig lite veggo mat. Läste dock en bok till min svenska på eftermiddagen så jag blir av med den skiten nu. Måste ju få mina 3 MVG så jag kan få pengar att sticka på festivalerna jag planerat ^^

Efter skolan hängde Vicky med mig hem ett litet tag, vi hade inte så mycket kul för oss eftersom hon var precis lika trött som jag. Vi fixade ihop lite chocklad pudding och placera våra feta rövar i soffan och kollade på topmodel. Ullis och hennes grabbar kom på besök precis så ska snart få hemgjorda hamburgare och jordbuggar, mumma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0