Image and video hosting by TinyPic

Nytt ifrån Väla :)



Jag hade en minst sagt trevlig dag :) Tog bussen med Vicky till väla och hon visade sina stora och fina blåmärken från i måndags när vi trilla med rullatorn haha. Sedan fick vi hoppa av bussen på Maria station eftersom den tydligen inte gick längre och sedan försökte vi gå till Väla men gav upp efter ca 4 sationer.

På väla köpte jag först mat för 70 spän eftersom vi skulle få tag på ett utav de nya coca cola glasen, köpte StarWars tröja (så linnea style LOL) det pinsamt var dock att jag redan hade en starwars tröja på mig när jag köpte den nya. Köpte även nya leopard leggins och ett kors halsband jag eftertraktat länge. Foundation, en ring och nitar som jag tänkte fixa skinnjackan med ikväll. Innan vi åkte hem köpte vi fingers och redbull också, men den svarta hårfärgen var slut så får leva med utväxten :(



Kommentarer
Postat av: LillValpen

Snygg bild i headern och jag måste bara fråga: vart är linnet ifrån? :)



Väla, ligger inte det i Skåne btw? :)



Ha det jättebra! <3

2010-05-29 @ 01:08:52
URL: http://lillvalpen.blogg.se/
Postat av: emma

vart e ringen ifrån? :)

2010-05-29 @ 12:40:13
Postat av: erasing.blogg.se

Hm, ^^ finns i turkos också, den är nästan snyggare

2010-05-29 @ 12:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0