Image and video hosting by TinyPic

Måndagen den 3 maj

Hejhej! Inte uppdaterat i helgen för jag har gjort annat osv blölö..  Var väldigt på trevligt på Valborg, dock var det lite tråkigt att man inte kunde vara på gröningen lite eftersom det var så kallt. Fick inte direkt någon jätte mysig vår känsla med regnet osv..  Skulle egentligen tagit bilder med systemkameran innan jag drog iväg i fredags och även bilder på festen men eftersom min syster använt systemkameran och allt batteri var slut så kunde jag då inte det. Hittar fortfarande inte laddaren någonstans så har ingen kamera alls för tillfället.  Jag ska försöka uppdatera under helgerna nu mera för det är ju trots allt då det roliga händer :)

Är hemma ifrån skolan idag, har otroligt ont i ryggen och huvudet samt att jag har väldigt mycket mensvärk också och det är inte så jävla underbart att pallra iväg till skolan i det skicket. Har legat i sängen fram tills nu och läst på inför NO provet på fredag som handlar om kärnkraft osv... Förstår faktiskt det mesta, måste även öva på andra grejer inom NO eftersom vi har nationella prov på torsdag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0