Image and video hosting by TinyPic

Måndag 24 maj, 2010

Hade spexxfoto idag :)  Här är bild på hela klassen
Image and video hosting by TinyPic
Jag (navi) Vicky (Jack Sparrow) och Daniel (Slash)
Image and video hosting by TinyPic
Calle (Jesus) jag, Vicky och Hanna :)
Image and video hosting by TinyPic
Dagen var faktiskt väldigt trevlig, tyckte jag och Vicky la inne med mest epic utklädnader ;) Var dock lite halvt pinsamt att gå till skolan utklädd till en navi haha. Men kändes ändå som en rätt lyckad dag, många som klädde ut sig faktiskt. Trodde man inte eftersom de flesta brukar vara så tråkiga under Halloween.  Dock så trillade jag och Vicky med rullatorn (marres) på väg hem till mig, höll på att pissa på mig. Ska sätta mig och plugga nu, har svenska/so redovisning imorgon och känner att det är dags att börja skriva på det nu ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0