Image and video hosting by TinyPic

Latmask!


Idag har jag legat på samma ställe i sängen nästan hela dagen, har varit trött och hängig och även deppig vid vissa tillfällen. Har lyssnat på musik och kollat på The Hills för att underhålla mig själv. Har precis ätit pizza och det måste ju då vara helgens höjdpunkt. Fast det känns ändå rätt skönt att inte vara med någon, att få vara för sig själv. Finns så mycket jag tänkt på och haft tid och tänka på och vissa saker är jag jävligt irriterad över haha. Har inte så mycket mer att säga, ska fortsätta kolla på The Hills och komma i säng tidigt, bye :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick för mig att du såg bra ut utan smink.

Men det var väl bara på den bilden jag såg?

2010-05-09 @ 21:25:21
Postat av: erasing.blogg.se

Förstår inte vad du menar dock, jag går ofta utan smink eftersom jag inte bryr mig så mkt om vad andra tycker, så alla kan få ha sin egen åsikt ^^

2010-05-10 @ 13:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0