Image and video hosting by TinyPic

Fredag 20 maj, 2010

Hej! Sitter hemma och kollar på Vampire Diaries eftersom Vicky tjatar om att jag ska se klart alla avsnitt. Har faktiskt lyckats läsa ut hela boken jag var tvungen att läsa till svenskan, så jag får mitt MVG. Ska börja skriva lite på en analys nu för det är knappt 2 veckor kvar utav skolan. Än så länge har det inte hänt så mycket idag, fortfarande väldigt fint och varmt väder ute vilket känns otroligt bra. Sommaren är äntligen påväg :) Ska antagligen på fest hos Anna ikväll så det inte blir en vanlig dryg fredag. Får se vad som händer, Vicky kommer till mig efter hon varit på väla så slipper spendera kvällen ensam i alla fall (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0