Image and video hosting by TinyPic

Din favorit låt


Beskrivning:
Det är så otroligt svårt för mig att förklara vad denna låten är för mig, den beskriver mina känslor för någon jag verkligen älskar. Den beskriver mig den beskriver hela min värld. Den gör mig glad,arg,ledsen,lugn osv... Jag hörde den på radio för kanske 5 år sedan för första gången och så var det inte mycket mer med det, sen sökte jag upp den för lite mer än ett år sedan och jag var fast. Den har hjälpt mig igenom mycket, stunder då jag legat och lyssnat på låten och funderat över beslut och förflutet. Om jag hade stått inför ett val då jag bara fick lyssna på denna låten och inget annat resten av mitt liv eller aldrig mer få lyssna på denna låten hade alternativ 1 varit mitt beslut. Jag klarar mig verkligen inte utan den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0