Image and video hosting by TinyPic

We Are The World 1985 Vs. We Are The World 2010



Det är någonting med sjävla låten "We are the world" som gör så jag tappar andan och får gåshud varje gång jag hör den, den gamla version har jag ju hört hur många gånger som helst men den nya som kom nu rörde mig fan till tårar. Börja böla som fan nästan direkt och sen när Michael kom i refrängen så böla jag som ett litet barn som tappat sitt godis. Vet inte varför, inte någon nyhet att han är försvunnen men det var så jävla vackert haha. Själv tycker jag om den nya version bättre :) Michael är ju med i den också :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den gammla är helt klart bäst, MJ skulle vända sig i graven om han skulle höra den nya dom förstör ju låten när dom ändrar så mkt i den

2010-03-22 @ 16:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0