Image and video hosting by TinyPic

Vad jag använder för smink!

Underlag/Foundation: 1)DreamMatteMousse 2)Foundation by HM 3)Puder

Ögonskuggor: Har olika svarta, glittriga och ljusa. Silver och grå
och sedan brun. Brunt smink är verkligen min favorit :)

Borstar: Inget speciellt, de flesta är köpta på affärer som HM osv

Mascara: 1) Volum Express Lift-Up 2) Telescopic Carbon Black

Ska försöka fixa en video där jag visar hur jag sminkar mig också, det är inte svårt alls men många har frågat hur jag gör. Om det är något ni vill se mer utav i bloggen så är det bara att säga till och ge mig tips ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa hur du fixar ditt hår på morgonen?typ luggen o så :)

2010-04-03 @ 19:29:11
Postat av: nea

haha jo det kan jag nog fixa :D

2010-04-05 @ 01:52:59
URL: http://erasing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0