Image and video hosting by TinyPic

3 mars


Hej, jag har så jävla ont i min mage ååååh fyfan, och det är fan inte så att jag kan spy så blir det bra för ett tag utan nej illamåndet är bota och nu gör det bara ont som i helvette. Kan knappt koncentrera mig på något. Har börjat få fucking ont i ryggen också, och känner mig helt överdrivet trött och hängig. Jag hade tänkt plugga ): Måste i alla fall få något gjort innan jag lägger mig för jag har musik redovisning. Skolan idag var dryg som vanligt, hade inte ont i magen då men börja såklart när jag slutat. Stack ändå ner till mamma när hon satt och tatuerade sig, sen gick vi och fika innan hon stack och jobba. Var med Vicky sen och dega vid tv vilket är chill eftersom det är vinter och man kan inte göra något annat. För övrigt så fick jag MVG på svenska nationella och jag är både förvånad och super lycklig över resultatet :D

Imorgon är det 1 dag kvar till Tokio Hotel!!!!!!!!!!!!!!!
Och jag tar livet av mig om jag fortfarande har så jävla ont i magen som jag har nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0