Image and video hosting by TinyPic

Pizza och Kimmis present =D



Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, varit hemma hos Kim och myst och klockan 4 var jag tvungen att dra och jobba. Mycket roligt mycket roligt. Väldigt lugnt idag på jobbet faktiskt, bara 3 barn under alla timmarna vilket är väldigt lite jämfört med att man brukar ha 12 barn en normal dag. Kanske beror det på det fina vädret? Jag gick nästan och svettades i skinjackan, så jävla skönt med lite stekar väder. När jag slutade klockan 8 köpte jag och pappa pizza, han hade även hämtat Kimmis present tihi, trodde inte den skulle hinna fram tills imorgon :( Just nu sitter jag och jobbar med min SO men internet lägger av nästan hela tiden så väldigt svårt att få tag på faktan, för jag kan ju tyvärr inte veta någonting alls om Kina utan internet *suck*  Hörs mer imorgon bitti :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

var jobbar du ? :)

2010-04-01 @ 14:51:38
Postat av: nea

på ett gym :)

2010-04-02 @ 00:40:16
URL: http://erasing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0