Image and video hosting by TinyPic

Söndagen den 21 mars



Hej :) Som vanligt inte så mycket uppdatering på helgerna haha. Så får dra igenom lite snabbt vad jag sysslat med. Fredags så hade jag chill krök, va lite drykt i början haha men blev najs senare. Tack alla som kom osv osv.. Igår vaknade jag upp hemma hos mamma och fick städa haha, mys. Sen var jag med Kimmis, vi åt på kina restaurang, Kim skrattade åt den stackars kinesen som råkade kladda ner brodet när han skulle flytta på besticken :(  Det var dock rätt kul. Och idag har jag lyckats städa mitt rum eftersom vi skulle ha en visning på lägenheten haha, har nog aldrig varit så rent sedan vi flyttade hit haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0