Image and video hosting by TinyPic

UN PACKING...



Hej, har slutat jobba (dock för 90 min sen) åt kines mat och kollade på vampire diaries aka vampyr diareé på svenska enligt min pappa :) Nu står jag och packar upp alla mina jävla kläder så jag ska kunna leva hemma hos pappa i 1 1/2 vecka. Och om ni undrar hur trosorna hamnade på huvudet är det faktiskt så enkelt att jag satt dit dom själv för att göra bilden lite roligare haha.  Har fått mina bilder jag framkallat som sagt, kollat på dom nu och fyfan så jävla fina dom är, as fin kvalitet bättre än på datorn. Blir fan tår ögd, skulle vilja se dom igen. Ska fixa lite med bilderna nu, klippa och klistra in dom i min lilla "foto bok" jag hade tänkt fylla med bilder under sommaren :)  Visar senare hur det blev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0