Image and video hosting by TinyPic

Torsdagen den 18 mars



Hej, detta har tyvärr inte varit en trevlig dag. Vaknade och märkte att mamma tagit plattången med sig till sälen så kunde inte platta håret och ha i mitt löshår. Vilket var jävligt piss eftersom håret var nyduschat och bara hängde, löshåret hade ändå gjort det liiiite bättre. Hann aldrig äta någonting i morse heller så gick hela jävla dagen och var jätte hungrig, fick soppa i skolan och det gjorde inte mig mätt. Haft matte hela dagen, och nu förstår jag praktiskt taget allt som jag ska förstå för att kunna gå vidare till steg 20 (kunskapsskolans konstiga system haha) Slutade sedan vid 3 och stack hem direkt. Hemma har det inte hänt något speciellt, ätit lite mat och glass. Kollat på top model och nu ska jag ta bussen till jobbet så hörs vi ikväll :) (tänkte visa bilderna jag framkallade)

Kommentarer
Postat av: evvo

söt chey!

2010-03-18 @ 18:59:59
URL: http://hhivefive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0