Image and video hosting by TinyPic

Torsdagen den 11 mars



Oj! Jag har knappt hunnit blogga/skriva något under hela dagen. Dagen gick väldigt snabbt tycker jag, vaknade klockan 20 i 7 vilket är rekord under dagarna jag bor hos pappa. Brukar vakna vid 7 halv 8 eftersom det bara tar mig högst 10 minuter att gå till skolan. Blev ändå väldigt sen för jag satt och klippte min jävla lugg och nu känns det inte precis som om den kan bli kortare. Hel luggen blev ändå fin men ser ut som en liten bebis så får väl bli att låta den växa ut igen haha! Men jag har så jävla svårt med att hitta ett sätt att ha mitt hår på. Ja ni kan ju själva se på bilderna. Hände ingenting speciellt i skolan idag, slutade 2 och gick hem och åt godis. Sedan satt jag och spelade på World Behind My Wall i några timmar faktiskt haha sen skulle jag gå och jobba vid 5. Hade tänkt att lägga ut ett inlägg innan jag stack iväg då men hann aldrig eftersom datan kände för att stänga ner sig själv när jag skulle föra över bilderna. Kom hem precis innan 8 och kollade sen på Vampire Diaries under tiden jag åt schnitzel (om det nu är så det stavas?) måste fortsätta att kolla på avsnitten på datorn nu!! Kan inte vänta en vecka till. Kanske hinner ladda upp min cover innan jag hade tänkt gå och lägga mig också. Bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0