Image and video hosting by TinyPic

Tokio Hotel Scandinavium Göteborg


Det är inte långt kvar nu, det är fan inte långt kvar nu :D Jag har drömt om detta hur jävla länge som helt nu och ja nu ska jag få se dom. Green Day har varit den absolut bästa dagen i mitt liv men detta kommer vara 10000 gånger bättre, verkligen. När jag först börja lyssna på dom var jag precis som de flesta ett jävla psyko, väggarna var fulla av bilder på dom, lyssnade bara på dom och prata till och med med mina posters (?) Åkte hem från Gothia samma sommar för jag klarade inte av att vara där utan att lyssna på dom. Men ett tag slutade jag helt enkelt och lyssna på dom, jag var beskiven för de inte kom till Sverige efter de ställt in och jag började undra varför de inte gjorde något nytt osv.. Men sedan släpte dom Humanoid och nu är jag fan fast igen. Bill är en av mina största förebilder, jag älskar hans stil, hans smink och hur han lyckas framhäva sina kindben på det sätter som är så jävla snyggt, älskar hans personlighet och hur han lyckas stå emot all kretik. Och ja nu ska jag fan få stå och kolla på det bästa fucking bandet i världen. Finns det något mer att säga än att det kommer bli så jävla awesome?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0