Image and video hosting by TinyPic

Tokio Hotel Konserten 5 mars!

Här är inlägget med de bästa bilderna jag tog under konserten!
- Bilderna är i mindre format just för att kvaliteten blir bättre
- Större och bilder i bättre kvalitet hittar ni här:
http://killersarecute.deviantart.com/gallery/#_browse/scraps--2































Konserten var verkligen helt otrolig och även helt obeskrivlig. Vet inte vad mer jag kan säga än att detta är den bästa dagen jag någonsin kommer få uppleva. Det var verkligen helt otroligt vackert exakt allt med hela showen. Alla i hela bandet var så jävla mycket finare i verkligheten, helt perfekta. Åt helvette med att Tokio Hotel skulle vara dåliga, deras musik är enligt mig så jävla magisk. Fan vad jag böla när introt på noice började spelas, det är min absolut favorit låt med dom och så började hela konserten med just den. Var som om hjärtat stanna. Har inte något mer att säga, man skulle nog vara där för att äns förstå lite av vad det är jag försöker förklara. Det var magi riktig magi. Detta är världens bästa band, jag är så lycklig.

 


Kommentarer
Postat av: SANNA

åh underbart

2010-12-21 @ 17:10:40
URL: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0