Image and video hosting by TinyPic

Tisdagen den 30 mars


Vi har skaffat oss en ny vask/spegel och toalett :) Och den stora anledningen bakom detta är för att jag råkade ta isönder en av våra skåp dörrar och sedan råkade min syster tappa den rakt ner i vasken så det blev ett stort hål haha. Vi fick allt för 1000 spänn på försäkring. Det jobbiga dock var att man vaknade klockan 8 på morgonen av att de skulle komma och fixa allt till oss, la och lyssna på borrning till klockan 10 då jag kunde somna om igen. Vaknade för kanske en halvtimme sen och åt frukost direkt. Nu ska jag plugga lite till så jag blir klar snart och sen ska jag hem till pappa och packa grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0