Image and video hosting by TinyPic

Söndagen den 14 mars

Image and video hosting by TinyPic
Taylor Momsen på bilden

Hej! Hoppas ni haft en trevlig helg :) Jag har bara varit hemma hela helgen eftersom det aldrig är någon som langar en trevlig liten fest nu för tiden. I fredags hyrde jag film med pappa och lite så, det har jag skrivit om innan. Igår kom min Kimmis hit, och jag saknar honom nu :( Kollade på Melodifestivalen, och jag satt som ett jävla psyko och ringde över 100 gånger för att rösta på Darin. Tycker egentligen inte så vidare mycket om sjävla bidraget han hade, texten var inte så bra tyckte jag. Men eftersom det är Darin så det är klart jag älskar den, han har en så fin röst. Blev väldigt besviken när han inte vann, mest för att jag suttit och slösat 300 spänn på massa röster och sen tyckte jag verkligen inte om det bidraget som vann. Släppte ett par töntiga tårar när jag förstod att Darin inte skulle vinna haha.

Just nu sitter jag ensam hemma hos mamma (för Kimmis har åkt hem >:) och kollar på tv inne på rummet eftersom hon äntligen lyckats skaffa det år mig, och det är jag väldigt glad över. Fick bli en Bild på Taylor Momsen också eftersom jag glömde sladden till system kameran hemma hos pappa så kunde inte ha några bilder att visa er, får hämta den imorgon innan jag börjar jobba så det inte blir en massa inlägg utan bilder, det är inget kul. Nu hade jag tänkt gå och borsta tänderna, hämta vatten och krypa ner i sängen framför tv:n igen. Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0