Image and video hosting by TinyPic

Ska snart gå och jobba :(


Gick hem till pappa efter skolan, magen känns bättre och illa måndet är nästan borta nu känns det som. Jag packade ihop kläder etc jag ska ta hem till mamma ikväll efter jag jobbat. Ska ta bussen om exakt 24 minuter haha. Jag hade ingen kamera eller så hemma hos pappa så fick bli några "gammla" bilder jag hittade på datorn. Jag har laddat ner lite musik också, så nu har jag Darins bidrag från Melodifestivalen på min ipod tihihi! Idag i skolan så gjorde jag dock inte så mycket som vanligt, somnade på matte passet. Så ska jobba så mycket jag kan när jag slutat klockan 8. Jag hittade också farfars muffins i fysen och värmde dom, blev alldeles för varma men så goda i allafall :D Nu måste jag dra, bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0