Image and video hosting by TinyPic

Prestations ångest

Jag är rädd för att misslyckas, med nästan exakt allt jag gör. Det är väl ändå rätt normalt tror jag. Fast det är mest inom skolan, jag försöker men det slutar ändå med att jag gör någonting annat. Som tex det jag gör nu. Istället för att skriva på min SO så gör jag annat. Jag vet att jag kan göra det men så fort jag tar upp arbetet så får jag ångest och klarar inte av att göra det. Sen kommer mamma och börjar klaga på allt och gör saken ännu värre, lägger mig i sängen och funderar på annat. Slutar med att jag somnar och sen är det för sent. Jag är så jävla trött på min skolan nu också så jag skulle kunna spy, vill bara därifrån och börja på estet linjen. Tror skolan har lite med saken att göra också. Ska i alla fall sätta mig ner och försöka igen nu, bli klar med G uppgifterna i alla fall. Har inte gjort någonting under hela 9an, snackat bort min tid. Får mig att vilja spy ännu mer, har huvudvärk också. Nu börjar jag fan snart at böla. Måste skärpa mig men det går verkligen inte, det går inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0