Image and video hosting by TinyPic

Packningslisa osv...

1, Biljetten (den är viktig, glömde min när jag skulle se BMTH)
2, Dextro druvsocker (jätte bra att ha med sig in på konserten, jag lovar)
3, Kamera
4, Solstol (så jag inte fyser röven av mig)
5, Filtar, mössa, vantar, halsduk och varma sockar
6, Tarmos byxor och dun jacka
7, Baugette med smör och proViva, är egentligen bra med godis men detta är bäst för min mage
Allt annat som jag behöver som kanske dricka,mat och annat fixar min pappa till mig eftersom han kommer vara uppe i Göteborg med hans flickvän och hennes 2 barn. Får se om det blir lite godis och cola beronde på hur min mage mår imorgon när jag sätter mig i kön :)

OBS!
Om jag ska prata efter mina erfarenheter av Green Day så kan jag tipsa alla om lite saker. En halvtimme innan insläppet kanske ta av er alla varma kläder osv för ni märker att det kommer bli extremt varmt när ni stått inomhus ett tag. Ha så tunna kläder som möjligt sen när ni fått av er alla ytterkläder. GÅ ABSOLUT INTE IN MED VARMA KLÄDER! Häng in dom i garderoben i så fall, jag kollade på Green Day med min skinnjacka på. Fyfan. Vatten kommer säkert skickas ut till de som står på första parkett annars ta med er något att dricka samt druvsocker eller bara helt vanliga socker bitar, eftersom ni kommer bränna rejält med kalorier. Sedan borde ni ha på er bra skor för ni kommer ju stå upp ett bra tag.
http://userserve-ak.last.fm/serve/500/38580651/Tokio+Hotel+Paris+Sept+2+2009+26.jpg

Kommentarer
Postat av: Maria

OMG! har fan inte packat ner min biljett, tack så jävla mycket <3333333333

2010-03-04 @ 22:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0