Image and video hosting by TinyPic

Onsdagen den 31 mars


Hej, Vad har hänt idag? :) svar: Ingenting. Vaknade vid 1 och duschade. Sen satt jag mig vid datorn till klockan 2 då mamma körde hem mig till pappa för att packa och städa rummet där. Så nu sitter jag här, har inte ätit någonting på hela dagen förutom nötter, en glass och oboy. Har kollat på Top Model och letat efter mina favorit shorts. Har inte packat eller städat och har inte hittat mina shorts heller för den delen. Hade tänkt börja fixa allt nu även om jag suttit här hela jävla dagen och gjort ingenting. Kim kommer vid 8. Säg till om ni ser ett par svarta shorts liggandes på gatan, då är dom mina :) Hög hittelön såklart!


Kommentarer
Postat av: Engqviiist@bdb

hej, undrar bara vart du har köpt dina sjukt snygga kläder ;oo

2010-03-31 @ 21:17:34
Postat av: jennifer

vart köper du dina snygga leggings? :o

2010-04-07 @ 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0