Image and video hosting by TinyPic

Onsdagen den 17 mars


Hej, jag har inte kännt för att skriva någonting i bloggen eftersom dagen inte varit bland det bästa. Orkar inte klaga över någonting, har bara varit trött och på sämre humör än andra dagar. Eftersom jag ändå inte ville lämna inlägget utan en bild så får det bli på en liten vovvis som ser ledsen ut, passar bra!

Idag var jag på Nic för en prova-på-dag och det var jätte trevligt, tyckte skolan verka bra som fan även om jag gick vilse eftersom allt såg lika dant ut, och jag gick in i typ alla element jag passerade haha. Vi fick se hur det fungerade på vissa lektion som ensambele, i studio osv..  Klockan 3 slutade vi där då och så stack jag direkt hem, satt mig i sängen framför tv:n och somnade väl nästan direkt. Åt pizza till kvällsmat för mamma stack till sälen och pappa är i Stockholm. Har fått någonting i ögat nu också haha, men ska kolla lite på vampire diaries innan jag lägger mig i sängen och stannar där för natten. Återkommer imorgon med lite bilder antagligen :)) Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0