Image and video hosting by TinyPic

Nya skor och nytt smink!



I Malmö köpte jag nya skor (300:-) Skulle dock få dom för barnbidraget, ska även beställa byxleggins och en kofta för barnbidraget :) Sedan lyckades jag tappa min älskade bruna ögonskugga i marken när jag stressminkade mig så var såklart tvungen att köpa en ny så fort jag kunde.

Ska försöka göra en liten video på hur jag gör när jag sminkar mig med det bruna, många har frågat, möjligtvis blir det steg för steg bilder. Men det är inte svårt alls egentligen ♥ (NIVEA färg "Savanna 08" finns på Åhlens)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ahr du köpt skorna? :)

2010-03-28 @ 15:12:02
Postat av: Rebecka

HEj, gillar din blogg!

kan du inte göra ett inlägg om vilket smink

du använder och sånt? (:

2010-03-30 @ 14:53:02
Postat av: nea

jo det skulle jag kunna göra :) får se om jag hinner med det idag. Vill du bara se vad jag har för något eller hur jag använder det också?

2010-03-30 @ 16:25:40
URL: http://erasing.blogg.se/
Postat av: Johanna

vart i malmö köpte du skorna? riktigt fina :D

2010-04-06 @ 10:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0