Image and video hosting by TinyPic

My face went like "O_O"


Ola Salo (The Ark) och Adam Lambert, väldigt bra musiker/sångare annars.


Är det inte uppenbart vem det är jag tycker de har snott sin look ifrån?

Bill Kaulitz såklart,
vilka jävla copycats. Bill är såklart inte ensam om sin mörka stil med annorlunda kläder, men detta var inte diskret gjort. Tagit hans look rakt av, de mörka ögonbrynen, precis lika sotade ögon, och så kör det på exakt samma frilla också. Båda skaffade detta efter Bill, och jag tycker det är pinsamt. Eftersom Bill är känd som feminim klär denna stilen honom perfekt men det ser bara för hemskt ut på Ola och Adam.


Kommentarer
Postat av: josefin

Om du inte visste, så har Ola Salo haft kort hår förut också (: ville bara påpeka det. Men han och Bill har alltid varit lika. Förut när Bill hade sitt lejon hår, hade han ju blonda slingor i det, Då hade Ola långt hår och en blond slinga i sidan (:

2010-03-29 @ 12:28:33
URL: http://itsthemusic.blogg.se/
Postat av: nea

haha jag vet hur ola salo har sätt ut. sen har jag inte anklagat dom rakt av för att ha snott hans look men jag tycker det är jävligt skumt, kanske inte är dom utan deras styleister ingen aning, fult är det i alla fall

2010-03-29 @ 21:15:52
URL: http://erasing.blogg.se/
Postat av: Tonja

alla vill vara som Bill ;) han är ju vackrast? Inte så konstigt ^^ lyckas med det vet jag inte om de gör därimot... ;)

gå gärna in på min blogg :D

2010-04-01 @ 15:35:15
URL: http://tonjasundman.blogg.se/2010/march/
Postat av: Rexana

Men snälla! Adam Lambert är 29 och har använt sin stil längre än vad Bill har, desamma gäller Ola. Jag vet inte vad Bill hör till för sång-genre men jag vet att både Ola och Adam är typiska Glamrockare. Bara för att man har sotade ögon eller mörka ögonbryn tycker inte jag är något som gör en till en copy-cat. Adam har färgat sitt hår svart, från strawberry blond, och är det då inte ganska normalt att man också färgar ögonbrynen då också? Desamma gäller Ola, färgar man håret brukar man göra desamma med ögonbrynen. Vad gäller den sotade looken är det ju inte knappas Bill som var först i världen med det eller? nej tror inte det. Och det är inte artisterna att skylla när det kommer till deras stil. Visst har de sin personliga style på det hela med i grunt och botten är det stylister och modet som bestämmer.

Tänk efter innan du anklagar folk för att vara copy-cats.

2012-01-08 @ 00:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0