Image and video hosting by TinyPic

Lördagen den 13 mars

Godmorgon! Klockan är halv 1 och jag har väl nästan precis vaknat. Fortfarande väldigt väldigt trött men orkar inte gå och lägga mig i sängen igen. Idag ska jag antagligen bara vara hemma, ska färga mitt hår snart och kanske plugga lite. (vilket jag säkert inte kommer göra även om jag säger så) Jag måste egentligen ner till stan ett tag för att köpa ny mascara och kjalvässare men får göra det efter helgen, kommer ändå inte orka sminka mig när jag bara ska vara hemma. Hittade även en väldigt bra hemsida på nätet där man kan ladda upp sina bilder och sedan framkallas dom och skickas hem. Det stod även att de 100 första bilderna är gratis så då tänkte jag att jag skulle ladda upp 100 utav mina Tokio Hotel bilder för jag vill gärna kunna sätta in dom i ett foto album eller liknande :) Ha en bra dag, hörs senare!

Ni hittar sidan här om ni också är intresserade av att framkalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0