Image and video hosting by TinyPic

Jag slösade 3 h på en av de sämsta filmerna jag sätt

Som sagt kollade jag på filmen The storm, den varade i 3 timmar vilket jag inte visste när jag satte igång filmen, och de 3 timmarna gick otrooooligt långsamt. Filmen var dryg och långtråkig, och det var nästan som om scener i filmen upprepade sig gång på gång på gång på gång. Det ända man gjorde var att sitta och störa sig på alla karaktärer som hittar på en jävla massa korkade saker, och en kvinna som är gravid och står överallt och skriker.

Vad handlade filmen om?
Den är komplicerad att beskiva, för jag fattade den knappt själv. Men de är då några som kommit på ett sätt att kontrollera vädret (stormer,regn osv) med hjälp av satilliter. Sedan spårar då detta ur och det skapas en enorm storm som börjar förstöra städer med översvämmningar och tornados. Sen går då hela filmen ut på att de ska försöka flytta på stormen men gör bara saker värre och värre... 


Jag tyckte nog den var så dålig eftersom jag hade förväntat mig så mycket mer effekter. Men det är ändå en film man kan se en tråkig dag då man inte har något att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0