Image and video hosting by TinyPic

Fredags mys med pappa, film och popcorn!

http://www.now-movies.com/movieimg/movie1256532488.jpghttp://www.estrella.se/images/indianpopcornsalt75.jpg
Denna fredagen har varit bra, I guess. Var i skolan och höll i idrotts lektion med Vicky som jag sa innan (imorse) och vi fick VG vilket jag är nöjd över :) Skulle aldrig lyckats nå ett MVG och det är bättre än G. Efter skolan var jag med Gabi, var sjukt länge sen och jag hade saknat henne så mkt. Vi hade det trevligt hemma hos henne. Pappa kom och hämta mig vid halv 7 och då stack vi och hyrde film, jag gillar såna filmer som handlar om natur katastrofer osv... gillar verkligen Day After Tomorrow, 2012 och The Flood. Pappa har också köpt en svart hårfärg så ska se om jag pallar färga bort min jävla utväxt sen efter filmen. Ska ta mina popcorn och placera mig i soffan nu så hörs vi senare ikväll :) Skriver om filmen sen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0