Image and video hosting by TinyPic

Fredagen den 12 mars


Kände mig helt fet när jag vaknade så tänkte direkt "BANDTRÖJA" Fick bli min älskade Manson

Vaknade faktiskt på glatt humör idag, tills Vicky sms:a och påminde mig om att vi ska hålla i idrotts lektionen för att i alla fall nå VG i idrott. Vi har dock inte planerat någon aktivitet så jag satt mig vid datorn för att hitta lekar haha. Kommer säkert gå bra ändå. Fick också lite ont i magen och blev rädd för att mitt skit jag hade skulle komma tillbaka så gick och tog Proviva bara för det är bra för magen haha, bäst att vara på den säkra sidan! Regnar ute ser det ut som och det är väl kanske inte det trevligaste men jag ska kila iväg till skolan nu, bye :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0