Image and video hosting by TinyPic

Bilder igenom åren, bilder jag inte är så jätte stolt över he-he











Finna inte så mycket här att vara stolt över egentligen haha, har inte sätt så bra ut. Finns dock en hel del värre bilder som jag kanske visar någon annan gång. Jag är dock stolt över en sak, hundbajset på mina byxor! Hur fan det nu lyckades hamna där, la inte och kröp på marken. De 2 sista bilderna får mig att sakna sommaren, som fan. Saknar mitt löshår, och högklackat. Men snart så :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni va ju fan skitsnyggga på första bilderna:( SE UT SÅ

2010-03-24 @ 15:49:20
Postat av: Emy

emo,scene,fjortis.

pretty awsome mix,haha.

2010-03-26 @ 20:55:42
URL: http://mywonderlaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0