Image and video hosting by TinyPic

Alice In Wonder Land

http://neoavatara.com/blog/wp-content/uploads/2009/07/alice-in-wonderland-2010-20090721105726439_640w.jpg

Filmen sög fan, hade förväntat mig den här as coola filmen som skulle vara rolig och som den tecknade. Men nej nej dom gör om filmen helt, låter en as ful skådespelare vara Alice när hon är jätte gullig som tecknad och bara förstör hela filmen. Vet inte om jag tyckte den var så dålig just för att jag förväntade mig så mycket, men jag laddade ner den. Hade verkligen inte varit värd att se på bio haha :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att dom inte gjorde en remake utan denna filmen skall ses som fortsättningen på den tecknade

2010-03-24 @ 19:04:33
Postat av: nea

du vet att dom inte gjorde en remake utan denna filmen skall ses som fortsättningen på den tecknade



svar: jo jag förstod det, men hade ändå förväntat mig så mycket mer, den vart inte bra :(

2010-03-25 @ 10:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0