Image and video hosting by TinyPic

4 Mars

Hajhaj, jag har rätt dåliga nyheter. Eller nyheter och nyheter jag har kind off förväntat mig detta nu hela veckan för jag ska alltid få ett problem när jag sätt framimot något. Igår blev jag "magsjuk" igen, kan dock ha berott på att jag åt en massa skit som godis,muffins,cola i stora mängder och knappt någon riktig mat. Men det störde mig ändå för jag mådde hur jävla bra som helst i tisdags när jag gick och la mig, kände mig helt frisk. Sen när jag vaknade på onsdagen så började jag få lite små ont igen men det gick över på vägen till skolan, och sedan började jag smaska i mig. Fy! Så idag är jag hemma från skolan igen. Missar musik redovisningen, men måste vila ut mig. Mamma har köpt proViva dryck till mig vilket ska vara bra för magen. Blir antagligen det jag ska leva på idag haha. Nu ska jag kila ut med hunden och sedan får jag väl sätta mig och plugga i brist på annat. Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0