Image and video hosting by TinyPic

10 mars

Ännu ett inlägg utan bild. Jag försöker faktiskt ta bilder men jag tycker själv jag ser ut som en hög med bajs nu för tiden så jag blir aldrig nöjd med något. Har inte heller någon digital kamera eftersom den är i sönder så kan inte fota det som händer under dagarna så har inte äns några intressanta bilder att komma med. Men förhoppningsvis så kan jag laga min jävla kamera snart så jag kan uppdatera om roligare saker. Idag så var jag i skolan, försökte skriva på mitt förbaskande tal men det gick ju inte jätte bra. Sen köpte jag godis, till helgen och lite så. Glömde dock ta med pengar så jag kunde köpa mig en hårfärg så det får jag fixa imorgon efter jobbet. Sen åkte jag till min pottis och kom hem för en och en halv timme sen ungefär. Nu ska jag föna håret, smörja in fejjan och gå och lägga mig. natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0