Image and video hosting by TinyPic

1 Mars


Snön håller i alla fall på att smälta bort :)

Godmorgon! Jag vaknade för en halvtimme sedan, mamma kom in och väckte mig. Själv hoppades jag på att hon skulle glömma bort att jag la där och skita i det så jag missade skolan för jag känner mig fortfarande illa månde och har ont i magen. Har satt i löshår men vågar knappt sätta på något smink för jag är torr i hela huvudet. Men jag tror knappast jag skulle kunna gå ut helt röd i nyllen, nej jag måste ha foundation. Måste testa äta någonting också även om jag redan mår bajs och inte vill äta för det blir värre. Men måste ju ha något att spy upp också (Y) Så mysiga inlägg jag kommit med de senaste dagarna. Ska iallafall hem till pappa efter skolan (om det nu blir så att jag drar dit) och hämtar resten av mina saker jag ska ha hos mamma som kläder osv...  Sen ska jag jobba, förhoppningsvis kommer jag klara av det hahah. Trevligt med små jävla barn som springer rundor och skriker när man har as ont i magen och huvudet redan som det är, tror jag ska spy på dom om de blir för jobbiga. Ha en bra dag :)

edit; Det får bli 2 kiwii till frukost, även om jag är allergisk mot det <3

Kommentarer
Postat av: amanda

tur ni har som snön håller på att smälta bort för! här är det snö oväder än :(

2010-03-01 @ 10:56:09
URL: http://tevebord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0