Image and video hosting by TinyPic

SVAR PÅ FRÅGORNA

Hur mkt skulle du kunna offra för din pojkvän?
Beror på vad man menar med offra, skulle gett mitt liv för honom utan tvekan

Vilka länder har du bajsat i? Och brukar du bajsa med öppen dörr då också?
Ska tacka vicky för frågan, har bajsat i Sverige,Danmark,Tyskland,Österrike,Spaninen,Grekland och Cypern. Och jag bajsade säkert med öppen dörr ;)

Är du oskuld?
Nej!

Har du sugit av någon någon gång?
Ja

Gillar du att bli slickad?
Bara av kim ;))

Har du tatt den i röven någon gång?
Flera gånger. Love it. :)

Vilken ställning tycker du är skönast?
Beror på, doggy i guess.

Varför började du blogga?
Mest för att själva kunna kolla tillbaka på vad fan jag höll på med.

Hur länge har du bloggat?
Vet faktiskt inte, inte länge dock.

Vart brukar du köpa dina kläder?
HM, Gina osv... vanliga affärer? mycket kommer från andra länder också ^^

Hur gammal är du?
Fyller 16 i september, alltså är jag fortfarande ett litet barn.

Vilka är dina favorit bloggar?
Kissies faktiskt, finner den underhållande och dirtylittlestylewhore.tumblr.com

Hur fixar du ditt hår? Skulle vara sjukt nice om du gjorde ett inlägg om det, du har så sjukt snygg stil och håret är awesome :D
Tack så jätte mkt :)) Funderade på ett video inlägg men det känns så töntigt. Jag fixar det inte på något speciellt sätt faktiskt. Sprayar och tuperar. Ska försöka fixa ihop något som fungerar :D

Röker du eller har du rökt någon gång?
NEJ jag röker inte och NEJ jag har inte testat och kommer aldrig göra det heller. Jag äcklas egentligen av att se på när folk röker, stinker som fan och andedräckten är inte naaajs. Kan förstöra mitt liv på andra sätt.

Vad har du för betyg?
Jag har MVG i svenska, engelska och SO. Nästan IG i matte och G i NO och även Bild,slöjd,hemkunskap osv... Musik har jag VG för jag orkar inte gå på lektionerna. Har det bara för jag kan sjunga, lol. Sen resten har jag faktiskt inte så stor koll på haha.

Vart köper du dina kläder? Har du alltid sätt ut som du gör just nu? Får du insperation från någon/några bloggar isf vilka?
Jag får min insperation ifrån Darin, men stilsmässigt så kanske Taylor Momsen och grabbarna från ETF, älskar sleeze rock osv.. Brukar kolla in dirtylittlestylewhore.tumblr.com som jag nämde innan.
Nej har inte alltid sätt ut såhär, detta var jag för ett år sedan...


Hur länge har du och Kimmis varit tzm?
Lite mer än 9 månader, känns som otroligt mkt mer. Men i början av juli har vi varit "på G" i ett år om man räknar med det ^^

Vad heter du?
Linnea Nilsson. Svenne namn. Kallas nea tex och vissa kallar mig nenne fast jag hatar det :(

Hur lång är du?
1,70 eller kanske lite mer. Ganska lång tror jag xd

Vad väger du?
Du ingen aning, tycker inte det betyder så mycket. Bara man tycker om sin kropp så tycker jag man ska skita i vikten. När jag var som spinkiast (hade typ bara ben) så vägde jag 63 kilo vilket var väldigt underligt :s

Hur många läsare har du?
Det vet jag faktiskt inte helt korrekt eftersom bloggportalen mäter väldigt konstigt. Men inte över 100 per dag än i alla fall dx



Kommentarer
Postat av: Anonym

Offra ditt liv för någon annan? Vems liv lever du?

Skärp dig.

2010-06-03 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0