Image and video hosting by TinyPic

Onsdag 9 juni, 2010

http://emmaandersson.se/images/2007/regn_1183648650_760585.jpg
Blev klar med exakt ALLT i skolan nu, har fixat mina MVG i Svenska,Engelska och SO. Vilket betyder att jag får 3000 spänn när jag slutar, och kan ni tänka er att jag slipper grundskolan den 15de juni :D Det ska bli det bästa sommarlovet jag någonsin haft och sedan börjar man på en super ball skola och kan få en ny bättre start där man även får hålla på med det man gillar. Min dag har i alla fall varit väldigt dryg för övrigt, varit med Vicky men båda var så deprimerade över regnet och vi var även väldigt trötta/förklylda så vi la i soffan och sov hela dagen. Ska duscha och sen kommer min Kimmis och myser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0