Image and video hosting by TinyPic

OBS! FÖRKYLD!

http://nordgold.blogg.se/images/2009/sjuk_51545739.gif
Jag jag sjuuukt förkyld, har as ont i hvudet och kan knappt sitta upp för det känns som jag väger över 200 kg. Har varit lite hängig hela helgen eftersom min älskling lyckats smitta mig, och nu har han åkt hem och vill inte ta hand om mig :( Måste i alla fall upp till skolan imorgon och redova, samt göra klart engelska (jag vill ha mitt MVG :@) Ska krypa ner i sängen nu och hoppas på att ja mår bättre imorgon. Jag hoppas också det är fest i helgen :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

va inte du på green day förresten?:o kanske jag som minns fel haha

2010-06-08 @ 19:06:20
Postat av: Anonym

nej det var jag inte :(

2010-06-08 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0