Image and video hosting by TinyPic

En låt som påminner dig om ett tillfälle


Green Day konserten i Oktober 2009. Hade precis kommit in i publiken igen efter jag hade blivit utburen. Och Green Day går av scenen för de hade precis spelat den "sista" låten. Hur mycket korkat folk som helst framför mig lämnade sina platser och jag sprang så långt fram jag kunde. Direkt efter började en gigantisk amerikans flagga blinka på skärmen och bandet kom ut igen på scenen, och när Billy Joe spelade introt på American Idiot grät jag glädje tårar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

stavas billie joe ;)

2010-06-14 @ 23:17:29
Postat av: Anonym

stavas billie joe ;)



svar: haha jo jag vet, men av någon anledning så blir det alltid billy när jag skriver det för det är lättare. sjukt irriterande.

2010-06-14 @ 23:38:20
URL: http://erasing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0