Image and video hosting by TinyPic

TILL SALU!!!


Two Angle T-shirt med knattarna, självlysande. (andra bilden är motivet på ryggen) 250 kr
________________________________________________________________________________


Two Angel t-shirt med musse pigg (självlysande) 250kr
Exact-Science t-shirt med texten "Over Hyped" 250 kr
________________________________________________________________________________


Tup Top med blått leopard mönster (storlek M) 100 kr
______________________________________________________________________________
Om ni är intresserade kan ni kontakta mig igenom att kommentera inlägget eller det alternativet jag rekommenderar är att skriva till mig i ett PM på bdb. Om fler är intresserade så höjs priserna sjävklart. Var berädda på att ni sjävla får stå för portot. Om ni undrar om någonting kan ni såklart kontakta mig :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0