Image and video hosting by TinyPic

The Twilight Saga - Eclipse









Jag och älsklingen var och kollade på Eclipse idag (eller snarare igår eftersom klockan är över 00.00) Jag älskar den och jag tycker absolut att det är den bästa filmen i hela serien. Dock tror jag nog inte att Kim var lika förtjust i den som jag är :(

Något jag även kom och tänka på är hur många det nu är som börjat tycka att Jasper är den snyggaste i Twilight serien, och det kan jag hålla med om. Det har jag tyckt sen den första filmen kom ut, är jag ensam om att tycka det? Jag har även beslutat att om Jasper och Alice hade spelat Bella och Edward så skulle filmen bli bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0