Image and video hosting by TinyPic

Ska färga utväxten :)


Super duper kvaliter på bilden!! Jag är tillbaka på bloggen nu lite smått, trots bristen på internet. Är nyinflyttad med pappa och vi får inte internet för än den 16de juli, men på kvällarna kan jag låna Ullis trådlösa internet uppkoppling. Ska visa hur vi bor när jag har tid. Nästa vecka åker jag till Småland med Kim och hans släckt så blir utan internet,tv och även mobil i guess under en vecka. Så ni tänker på det ;)

Ska kila in på toaletten nu och färga min utväxt för mitt hår ser verkligen förjävligt ut. Mood är den bästa hårfärgen till svart hår (belive me jag har testat de flesta) och det är den billigaste också :D


Kommentarer
Postat av: Coppel :D

När jag hade svart hår så färgade jag med den! Den var bra men på sommaren blev håret grått direkt :(

så jag färgade typ 2 gr i veckan :(



fast inte i en lång period,då hade håret gått av D:

2010-07-09 @ 00:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0