Image and video hosting by TinyPic

Godmorgon :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Vaknade runt 12 eftersom solen lös rakt in i mitt rum, man kan bli riktigt irriterad över det kan man ju säga. Bland det första jag upptäckte efter jag vaknade och gick ut i köket för att hämta nutella mackor var att min hund satt uppe på bordet på balkongen. Det är något konstigt med den hunden för hon sätter sig alltid uppe på alla borden och gör alltid allting man försöker lära henne att låta bli.

Ska gå och duscha nu, och sen ska jag möta Vicky och Hanna i stan vid 3. Vi får våran lön idag, och jag ska verkligen försöka att hålla hårt i pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0