Image and video hosting by TinyPic

Torsdagen den 8 april


Kolla världens finaste teckning jag fick av Kimmis<3
Fick även godaste kladdkakan jag ätit :)

Förövrigt så har dagen funkat rätt så bra, åkte tåg till skolan för jag var i Malmö och missade inte skolan för en gångs skull. Dock var jag väldigt trött och lärarna verkade hata mig idag. Somnade i alla fall på ett matte pass för läraren var försenad haha. Vi hade även Danskar på besök, och ja jag tycker inte så mycket om dom om jag måste vara ärlig. En man frågade mig någon fråga och jag fattade noll, svarade JA och hoppades att det blev rätt. Nu sitter jag hemma, ska hitta lite pengar och gå till ICA för att köpa bröd så jag kan göra vitlöksbröd innan jag jobbar, mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0