Image and video hosting by TinyPic

Torsdagen den 22 april

Godkväll! Har inte haft tid att skriva eller lägga ut något under dagen, kläderna jag hade på mig var inte så direkt intressanta att visa upp heller haha. Vaknade klockan halv 8 imorse och stack till skolan vid 8. När pappa kör mig så tar det kanske 3 minuter till skolan, men idag var det otroligt lång bilkö så det tog nästan 15 minuter. Hann precis i tid till Nationella proven. Trodde faktiskt att matte provet skulle gå någorlunda bra men kan bara säga att det gick rent åt helvette. Kan erkänna att jag fan nästan börja böla och kände för att springa därifrån. Fick ångestattck direkt när jag till och med skrev "c" på fel håll.
Linnea kom till skolan och trodde provet skulle vara lätt, så var det inte det :pPPppP Hoho jag är kulig.

Efter provet stod jag i disken på skolan haha. Det var rätt chill eftersom jag hade Escape The Fates nya låt på under de 3 timmarna jag stod och spruta vatten på tallrikar. När jag kom hem decka jag i soffan och sedan bar det av till jobbet! Ungarna var väldigt jobba som vanligt men fick även godis av städtanden. Hörs senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0