Image and video hosting by TinyPic

Tisdagen den 6 april



Goddag :)  Natten tills idag har varit fruktansvärt, har typ inte sovit något överhuvudtaget. Somnade vid halv 6 och vaknade igen vid 7. Konstigt nog är jag faktiskt inte så jätte trött men tänker ändå gå och lägga mig ett tag och sova. Hände inte något intressant i skolan idag, hade mycket matte lektioner och en NO föreläsning. Trevligt att man spenderar första skoldagen åt de värsta ämnena. Min mamma fyller år idag så jag, mamma och min syster ska ut och äta middag ikväll och lite så. Har inte köpt någon present än så får fixa det efter jag vilat. Ska göra min SO ikväll också, haha måste fan bli klar. Nu har jag inget mer att dela med mig av, bye


Kommentarer
Postat av: jennifer

åh, hur fixar du ditt hår? :)

2010-04-07 @ 21:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0