Image and video hosting by TinyPic

Tisdagen den 13 april


Godmorgon :) Vaknade för en timme sedan vilket resulterade att jag hade försovit mig. Börjar kvart över 8 och kommer till skolan vid halv så det är väl inte så farligt ändå, skyndade mig så bra jag kunde. Tog en snabb bild innan jag drar nu så det inte skulle bli allt för tråkigt. Har även matte redovisning idag, och det hänger på om jag kan höja mig från G till IG antagligen, kommer säkert inte gå så bra men kan ju alltid försöka igen sen.  Drar nog hem som vanligt efter skolan eftersom de flesta nog är upptagna, sen ska jag även träna vid 5- halv 6 tiden så lika bra att vara hemma och vila osv.. Nu ska jag ta lite pengar ur min "Tom Låda" så jag kan köpa frukost i skolan. Hatar att ta ur mina kära sparpengar :(  Har lyckats samla över 300 kr i den med bara mynt, mest 1 kronor och 50 öringar. Men nu ska jag ta mitt pick och pack och kila iväg, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0