Image and video hosting by TinyPic

Söndagen den 18 april

hej :)  Sitter hemma hos Kim, har varit här hela helgen. Vicky åkte hem igår osv blöblö. För övrigt så har det inte hänt så mycket i helgen, skulle på "fest" i fredags men det var lame så har inga bilder därifrån och igår hände inget spec. Hade dock några bilder från fredagen men kunde inte ladda in på datorn för jag hade visst inte med mig sladden till kameran, lol. Ska hem till pappa ikväll i alla fall och äta god mat haha och sen börjar skolan igen på måndag :( Jag har inte så mycket mer att säga nu, blir väl lite roligare inlägg sen när jag köpt ny kamera vilket jag ska försöka göra i veckan om pappa orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0