Image and video hosting by TinyPic

Sitter och jobbar med min SO

Kände bara för att berömma mig själv lite för att verkligen sitta och jobba med mitt skolarbete. Tror jag jobbat mer idag under en halvtimme än vad jag gjort nu under en månad vilket är imponerande. Om ni undrar vad min jävla SO handlar om så ska man då skriva en uppsats om ett U-land, och jag valde då Kina just för jag trodde det skulle bli lättare. Men nej där hade jag fel, fatta så mycket det är att läsa om deras jälva språk,klimat,religion,naturtillgångar utsläpp osv..  Ja ni förstår nog. Jag har 5 punkter kvar på G uppgiften, tar fan aldrig slut. Ska plugga på nu och komma i säng så snabbt jag kan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0